Galeria 2016

2016-12-20
Pierniki.
Wszystkie klasy szkoły podstawowej jak co roku odwiedziły cukiernię Krystynka z Katowic, w której to miały możliwość ozdabiania pierniczków.
2016-12-15
Przedstawienie Adwentowe.
Przedstawienie adwentowe udało się dzięki naszym wspaniałym dzieciom to, one zawsze rozweselą najbardziej smutną buzię. Bardzo dziękujemy Dzieciom i ich Rodzicom za pomoc w przygotowaniach a Nauczycielom za organizację i przygotowanie przepięknego scenariusza.
Dziękujemy
2016-04-18
Fotorelacja z wycieczki do Wisły.
Pierwszego dnia po przyjeździe zakwaterowaliśmy się w pensjonacie i udaliśmy na krótki spacer w kierunku schroniska na Soszowie.
Po obiadku zwiedzaliśmy Wisłę podróżując Ciuchcią Wiślańską a po kolacji były zabawy połączone z pieczeniem kiełbasek przy ognisku.Drugiego dnia po śniadanku udaliśmy się na przejażdżkę bryczkami po dolinie Jawornika, a po obiadku udaliśmy się do Chaty Chlebowej w Górkach Małych a tam…. robiliśmy śmietankę, masełko i twarożek. Sami robiliśmy podpłomyki a później wcinaliśmy je z miodkiem, masełkiem i smalczykiem aż nam się uszy trzęsły… Później przybliżono nam życie naszych przodków, młóciliśmy cepami a także szaleliśmy na maszynach rolniczych, na zakończenie wycieczki dowiedzieliśmy się jak możemy pozyskać miodek oraz poznaliśmy wiele ciekawostek z życia pszczół czego dowodem są zdjęcia naszych małych pszczelarzy. Trzeciego dnia to było szaleństwo na basenie….po którym grzecznie wróciliśmy do naszych domków;). I już po wycieczce….żałujemy, że tak krótko bo dzieciaki były wspaniałe.
2016-01-06
Już po raz kolejny uczniowie naszej szkoły wraz z rodzicami, nauczycielami i dyrekcją wzięli udział w Orszaku Trzech Króli w Katowicach.