Galeria 2014

2014-09-30

Tydzień zdrowego odżywiania.

2014-09-18

18 września klasy I i II wybrały się na wycieczkę do Zamku w Ogrodzieńcu.Już od rana pogoda nam bardzo dopisywała. Dzieci z wielką ochotą i zaangażowaniem (a niektórzy nawet z pewnymi obawami) zwiedzały kolejne miejsca tego przepięknego zamku i pokonywały trudy przejścia po wąskich i stromych schodach.

Właścicielami tej budowli byli Bonerowie, którzy stworzyli z niej wspaniałą renesansową rezydencję przepychem i bogactwem równającą się z Zamkiem Królewskim na Wawelu. Po zwiedzaniu Zamku i Sali Tortur, po kupieniu pamiątek i krótkim posiłku wybraliśmy się do Parku Miniatur, Parku Doświadczeń Fizycznych, Parku Rozrywki oraz na Tor Saneczkowy.

Z rozmów dzieci w autokarze dowiedziałyśmy się z p. Jolą, że wycieczka była SUPER!

2014-09-12

12 września 2014r. w koszęcińskiej siedzibie Zespołu Pieśni i Tańca „Śląsk” w ramach Dnia Otwartego, uczniowie klasy V wzięli udział w warsztatach tańców ludowych. Ponadto zwiedzili kostiumernię, gdzie każdy mógł zobaczyć z bliska stroje sceniczne artystów, a także zrewitalizowaną siedzibę Zespołu wraz z przepięknym parkiem.

2014-09-01

Nowy rok szkolny 2014/2015 rozpoczęliśmy uroczystą Mszą świętą polecając opiece Bożej wszystkich uczniów, ich rodziny , nauczycieli i wychowawców. Natomiast w pierwszy piątek miesiąca zostały poświęcone tornistry i przybory szkolne uczniów klas I.

2014-06-05

Dzień rodziny.

2014-06-01

W czerwcu uczniowie klas gimnazjalnych byli na warsztatach wokalnych i tanecznych w siedzibie Zespołu Pieśni i Tańca „Śląsk” w Koszęcinie. Uczniowie mogli sami spróbować swoich sił w tańcu i śpiewie, a także zapoznać się z kolekcją strojów ludowych, kostiumów scenicznych zespołu oraz ludowymi instrumentami muzycznymi w Izbie Tradycji Zespołu „Śląsk”.

2014-05-21

Zielona szkoła.

2014-04-25

25 kwietnia 2014r. uczniowie klas 1-3 wybrali się na wycieczkę do Gliwic do Palmiarni. Zanim weszliśmy spędziliśmy miłe chwile w parku, następnie zwiedziliśmy Palmiarnię. Największe wrażenie zrobił na nas ogromny pawilon akwarystyczny, prezentujący ryby w czterech zbiornikach o różnych środowiskach słodkowodnych: Amazonia, Tanganika, Rzeki Polski i Rzeki Azji południowo-wschodniej. Ponadto obejrzeliśmy kanaryjskie palmy daktylowe, palmy podzwrotnikowe, rośliny użytkowe, a także akwaria z żółwiami, gady w terrariach, egzotyczne papugi i kanarki.

2014-04-24

24 kwietnia 2014r. na początku naszej wyprawy wyruszyliśmy na degustację pizzy. Następnie udaliśmy się do drukarni. Zwiedzając drukarnię zapoznaliśmy się z pracą drukarza i introligatora. Uczniowie zwiedzili biuro, introligatornię oraz warsztat drukarski.

2014-04-23

23 kwietnia 2014r. uczniowie klas I-III wybrali się do planetarium w Chorzowie. W trakcie trwania seansu pt.„ Królestwo planet” przeżyliśmy niesamowite chwile oraz poznaliśmy zagadnienia takie jak: widnokrąg, zenit, Wielki i Mały Wóz, Gwiazda Polarna i kierunki świata. Dzieci poznały także gwiazdy i gwiazdozbiory, Słońce i Układ Słoneczny. Po seansie wzięliśmy udział w zajęciach dydaktycznych pt. „Z pogodą za pan brat”.

2014-04-07

W tym roku w kiermasz wielkanocny zostały zaangażowane wszystkie klasy szkoły podstawowej. Każdego dnia mogliśmy kupić słodkie i domowe wypieki „Baby, Babki i Babeczki”. Dziękujemy za pomoc wszystkim rodzicom i dzieciom. Było pysznie

2014-03-04

W dniach 1-7 marca 2014r. wychowankowie naszej szkoły wraz z uczniami z ZST i Ogólnokształcących im. Abramowskiego w Katowicach wzięła udział w wycieczce do Wielkiej Brytanii. W czasie naszego 5-dniowego pobytu na Wyspie, mięliśmy okazje zwiedzać najpiękniejsze miejsca w Londynie ( w tym Muzeum Figur Woskowych Madame Tussaud, koło London Eye, Galerię Narodową, Trafalgar Square, Buckingham Palace i wiele innych), stanęliśmy w miejscu, gdzie przebiega południk zero w Greenwich, zobaczyliśmy Stonhenge – jedną z najsłynniejszych budowli megalitycznych sprzed ok 5 tysięcy lat, odwiedziliśmy wspaniałą rezydencję królewską w Windsorze i spacerowaliśmy ulicami uroczego Oxford oraz Bath, miasta założonego jeszcze przez Rzymian. Przeżyliśmy wspólnie niezapomniane chwile, zobaczyliśmy niezwykłe miejsca i wzbogaciliśmy swoją wiedzę poznając historię i kulturę Wielkiej Brytanii. POLECAMY TE MIEJSCA!!!

2014-01-16

Uczniowie naszej szkoły przygotowali Jasełka, które zaprezentowali szerokiej publiczności. Pragniemy w imieniu Dyrektora szkoły i organu prowadzącego bardzo
serdecznie podziękować za przygotowanie tegorocznych jasełek. Wszystkim
uczestnikom dziękujemy za wielki trud i zaangażowanie, jakie włożyli w przygotowanie tego przedstawienia.

2014-01-09

Rodzice i uczniowie wraz z nauczycielami wzięli udział we wspólnym kolędowaniu.

2014-01-06

Nasza szkoła czynnie włączyła się w udział w organizacji Orszaku Trzech Króli. Uczniowie, rodzice i nauczyciele maszerowali w orszaku niebieskim. Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie i uczestnictwo.
Oprócz naszej galerii inne zdjęcia z Orszaku można obejrzeć na
galerii jednego z rodziców.